gillar namnet Paow

  • Vill du flytta utomlands; om du vill isåfall vart och varför om du inte vill varför inte? Nej, Sverige är bäst.
  • Hur gammal är du? Det frågar jag mig också ofta, men eftersom det är 2010 så kan jag lätt räkna ut att jag är 28 år
  • Vilken är din favorit bland modebloggarna? Läser bara 2-3 bloggar och ingen av dom är modebloggare.
  • Favorit plagget i höst? Ballerinaskorna
  • Favoritfilm? Morrhår och ärtor
  • Vad är det mest pinsamma du har gjort? Kanske när jag kissade på , alltså riktigt tömde hela blåsan på konsum.
  • Vad tycker du om Paow, Kenza och Kissie? Kenzas pappa är typ Afgan och Kissie har skitstora läppar.
  • hur länge har du bloggat? Till och från i typ 4-5 år tror jag
  • jobbar eller pluggar du? Jobbar.
  • vilka bloggar läser du? Katta Kvack varje dag, Lady Dahmer ibland, Katrin på finest ibland, och burriburr ibland.
  • Var bor du? I Vistaberg. Världens vackraste ände.
  • Husdjur? Jag hatar djur väldigt mycket men jag tror att Jonas vill ha hund.
  • Bor du hemma? Alltså, nu förstår jag inte riktigt hur jag ska svara. Men ja, jag bor här hemma.
  • har du flickvän? Nej
  • Tycker du att du har bra stil? när det väl gäller är jag alltid snyggast på plats. Men nu förtiden är det mycket mammabyxor och tunikor.

Kommentarer
Postat av: Katta Kvack

Awww. Gulle du! KRAMIZZZ! fnizz

2010-09-12 @ 00:18:54
URL: http://kattakvack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0