jag lever, jag lever.

Efter att ha åkt till förlossningen för att konstatera att jag än så länge inte behöver stoppas upp så tog vi en underbar middag på Gyllene måsen, och det slår fan aldrig fel när du är på Mc Donalds kvällstid, de barn som är där är där med sina slips eller blåställsfarsor.

Det är så sjukt uppenbart att mamman jobbar kväll eller är bortrest.
Aldrig att man ser en mamma med sina ungar äta middag på McDonalds.

och som vanligt när jag ätit där så ångrar jag mig, mår illa och lovar mig själv att aldrig mer, aldrig mer ska jag äta den här skitmaten som jag inte ens tycker om.

By the way, jag och Uma hamnade mitt i skottlinjen när en 19-åring tog gisslan på Swedbank idag. Rätt coolt, blev mer eller mindre skjutna. Nästan.

Kommentarer
Postat av: stina

vilken vecka är du i nu?

2010-09-15 @ 21:02:28
URL: http://psychololita.blogg.se/
Postat av: kajsa

Jag är i v 29.

2010-09-16 @ 08:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0