mitt barn VAR roligt

Idag på jobbet så hade vi ett riktigt intensivt battle om söta saker våra barn sagt.

"Kids say the darnest things" som Terry brukar säga i varannan mening.

Man sitter alltid och fejk oooo:ar och aaaahhhh:ar och säger "nä vad gulligt, gud alltså" Fast man egentligen inte alls tycker att det var speciellt gulligt.

Då kom jag på det gulligaste roligaste stördaste min dotter sagt.

Hon var med mig på jobbet en dag i våras och jag hade en patient från typ Irak eller Turkiet eller vad det nu var, och hon var typ 97 år gammal och såg ut som ett litet Kefirrussin med massa hennatatueringar i hela ansiktet och sjöng vemodiga arabiska sånger och var ett allmänt kulturarv.

Tanten hade iallafall skitmånga barn, tror att det var typ 14 st eller nåt sånt.

När jag och Paloma gick ut därifrån så poängterar jag vad coolt det var att hon hade så många barn och Paloma ba:
"Aaa, shit....tror du att det är med samma pappa?"

Det tyckte jag var kul iallafall. Barn av sin tid skulle man kunna säga.

Har ditt barn sagt nåt gulligt?
Isåfall är jag inte ett dugg intresserad.




Kommentarer
Postat av: Katta Kvack

Alltså, dina barn har ju sagt så många bra saker...



1) Mamma och pappa, varför slår ni alltid mig (på pendeltåget i rusningstrafik om jag inte minns fel).



2) Pappa unka (kombinerat med yviga armrörelser)



Och min personliga favorit från tidigare i år:



3) Mamma, Kattis är inte fet! (för att Uma vet att är man snäll mot Kattis får man rosa presenter).



2010-09-10 @ 20:29:06
URL: http://kattakvack.se
Postat av: kajsa

ha ha ha, ja fy fan vad störda dom är!

2010-09-11 @ 18:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0