small smart head

Uma rotar i kylskåpet och är som alltid sugen på någonting (sockermissbrukare)
Hittar en miniflaska med Absinth, frågar vad det är och om hon får dricka det.

Absinth tänker jag, det är ju skiiitstarkt, hehehe.

"ja, lukta så ska vi se om du vill dricka" (tycker att jag är ett smarthead, ett evil smarthead )

Uma luktar länge, blundar och säger: "aaaaah, såååån, mums"

Och jag ba vafan nu då och luktar och inser att absinth typ luktar lakritsgodis.
Men Uma är smart för hon ba: "Jag dör om jag dricker det här va?" och jag ba: "aaa, men jag gör en ananaspaj om du äter upp spenatsoppan sen" och hon ba: "OK"


Kommentarer
Postat av: Anne-Lee

Fan vad smart sätt att få ananaspaj..

2010-09-24 @ 01:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0