Uma/Kattis/Karamella/Olivia

Snat fyller Uma 5 år.
Jag får på riktigt panik när jag tänker på att min lilla lilla bäbis ska bli stor. Jo, tack, jag vet att jag snart får en ny bäbis att pussa på, men Uma är så söt, hon är en sån underbar liten kissekatt som alltid vill mysa och gosa och hålla handen och hon leker alltid i sin egen värld och pratar med sina nallar och säger så söta saker jämt.

Paloma var väldigt gosig fram till typ 6 månaders ålder, sen började hon spela fotboll, krigsspel och hänga med grabarna på gården.

Det här stackars barnet som föds nu kommer att vara med i outsiders om 30 år, iförd blöja och napp.
Jag kommer bli en ny Josef Fritzl med bäbisinredd källare.



Kommentarer
Postat av: terry

Vet du vad jag kom på?!

Jo ser du, det är typ fyra månader mellan Uma och Thea, och det kommer vara typ fyra månader mellan Rut och Elefantungen.

Coolt va? Som att du och jag är tvillingsjälar eller nåt.

(För visst fyller Uma i november?)

(svinsött inlägg btw. Minus Fritzl/crazymom-delen)

2010-09-29 @ 10:45:42
URL: http://terreleene.blogg.se/
Postat av: kajsa

Nu ser jag vilket otroligt snyggt namn Uma är. Har aldrig tänkt på det tidigare.

Ja hon fyller i nov. Tack btw.

2010-09-29 @ 14:02:27
Postat av: Erika

Så man kan så klart få olika slags barn, det har jag liksom inte tänkt på. Thats it! Då ska jag ha en till för det är liksom problemet med min unge att hon är precis som Palle, för ett par månader sen var det slut med mys, hon hatar verkligen att mysa. Hon ska bara härja och hetsa. Och då måste jag ju tvångsmysa med henne hela tiden och då skriker hon skithögt och morrar obehagligt men det skiter jag i för jag skaffade liksom barn för det där med mys. Börjar dock kännas mer och mer som molesting, men där har vi alltså lösningen: skaffa ett annat barn!

2010-09-30 @ 01:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0