Jo, det var ju den där med laxen...

Bad Jonas om ett ämne att blogga om. Han sa: "Bara så där? det är som att be någon berätta en rolig historia"

"Men ge mig ett ämne då" Sa jag igen.
"Vaddå, bara så där?"
"Ja, bara så där"
"men jag kommer inte på någonting"


Till slut klämmer den festliga idioten till med lax. LAX?

Sen kom han på att jag skulle skriva om hur jag imorse bara ÖVERGAV  honom med Märta och hur hon gallskrek exakt hela tiden medans jag var borta i 2 timmar och när jag kom hem, glad i hågen med vårblommor och nya promenadskor så möter jag Noah 2 år som står vid vår trapp och säger oroligt gång på gång: "Märta arg? Märta arg? Med orolig röst.
Då vet man att nåt är knas.
Märta var arg. Hon är en riktig jävla mammagris som bara nöjer sig med tutten.
Skit!

Kommentarer
Postat av: Ulla

Hon har blivit som Tjabo, som helst bara vill ha mig (utan tutte dock).Det blir nog bättre när jag lämnar bort honom i 11 dagar, men det blir kanske svårare med Märta. Glad Påsk till er alla.

2011-04-21 @ 16:01:38
Postat av: terry

Du har ju redan bloggat om lax. Kom med nåt nytt, Jonas!

2011-04-21 @ 20:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0