Sant eller falskt?

Jag torktumlar aldrig
Jag anser att fet=ful
Jag har noll förståelse för mina bäbisar utan tvättar dom i iskallt vatten och ger dom mat med salt i
Jag tycker att hår som inte är färgat är fult
Jag lider av att sätta på min bäbis rosa kläder
Jag vill i smyg ha dyra trendiga barnvagnar
Jag hatar orkideér mer än krig
Jag har sagt upp bekantskapen med mer eller mindre alla mina vänner och nästan halva min släkt
Jag är feminist
Jag röstade på moderaterna
Jag är kär i Henrik Dorsin och Johnny Depp
Jag ville att Märta skulle heta Fia-Lotta eller Myra
Jag har skägg
Jag funderar allvarligt på plastikoperationer
Jag är heterosexuell
Jag blir lätt irriterad på bögar
Jag är fd WT som nu anser att WT bör utrotas
Jag hatar mördarhundar
Jag hatar katter
Jag har åkt ambulans pga halsfluss
Jag har varit gravid 4 gånger
Jag läser bara deckare
Jag älskar inte Ben and Jerry´s glass.
Jag har aldrig knarkat
Jag älskar Sven-Ingvars
Jag tycker piercing är skitfult
Jag skäms inte att prata om någonting. Bajs Aids eller anala problem.
Jag har problem med att jag måste prata om allt!


Kommentarer
Postat av: Katta Kvack

Jag hittar bara en som uppenbarligen är falsk: "Jag är fd WT som nu anser att WT bör utrotas" - you can take the girl out of the trash, but you can never take the trash out of the girl.



Och att du hatar mördarhundar är uppenbarligen sant, för annars skulle ni väl inte köpt den där gråa saken utan livsvilja?

2011-08-12 @ 19:52:43
URL: http://kattakvack.se
Postat av: Cloud

Allt är sant!



Men du skulle radat upp alternativen med siffror, då hade det varit lättare men eftersom du inte gjorde det så vill du röra till det just för att allt är sant.



Eller hur?

2011-08-12 @ 20:35:09
Postat av: Terry

Allt är sant utom det där med deckarna.

2011-08-13 @ 12:04:46
Postat av: Anonym

Du verkar helt sinnessjuk. Orkideér??

2011-08-15 @ 00:21:19
Postat av: Kajsa

Kattis, sant så jävla sant. Right on target pal.



Cloud, inte min tanke men...ja.



Terry, jo, fast ändå inte. Jag läser ju tidningar.



Anonym, gud så anonymt...

2011-08-16 @ 15:31:32
Postat av: Bellschen

Det är ju du i ett nötskal, men jag tror att du torktumlar en del.

2011-08-20 @ 09:07:45
Postat av: Em

Vill höra om halsfluss-ambulansen!

2011-08-22 @ 01:40:32
Postat av: stina

lätt: allt är sant.

2011-08-24 @ 09:22:02
URL: http://psychololita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0