Fjallster

Yey, ikväll är det föräldrarmöte i Palomas klass.
Terminens höjdpunkt.
Dessutom innebär det att jag missar cops. Fuck!
Dagisföräldrarmötena har jag ju som sagt slutat gå på eftersom det bara gnälls.

Om alla normala föräldrar slutade gå på mötena, skulle då dom sjuka föräldrarna som tror att dom gör sina barn världens björntjänst(sic) genom att bara klaga på små små bagateller som valet av frukt till frukstunden eller hurvida det ska vara lås på sandlådan. (alltså den med sand för halt väglag) Fatta hur sjuka dom är elelr skulle dom uppfatta det som ett kul gnällparty.

Iallafall så grattar vi världens vackraste människa idag.
Paloma fyller 11 år. Grattis världens finaste.


Kommentarer
Postat av: Anna

Känner igen mig angående gnälliga dagisföräldrar.. De tar upp de mest konstiga saker. Grattis till Paloma! Du har sjukt söta barn( jag är ingen äckel-gubbe under alias),men det vet du nog redan!

2011-02-23 @ 13:11:00
Postat av: Terry

Ååh du skrev (sic!). Det var bra, annars hade jag tänkt att du är lite dum. Åsså gratta Palle jättemycket!

2011-02-23 @ 15:27:10
Postat av: Familjen två trappor ner

Hipp hipp hurra till Palle! och dig som varit mamma i 11 ÅR!!!

2011-02-23 @ 21:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0