Nu kapar jag bloggen... IGEN!


hej hej!

Katta Kvack här som återigen kapar bloggen (det är alltså JAG som är coolare, roligare och snyggare än Elsa Billgren). Den här gången är jag inne och lägger upp en ny header eftersom den andra försvann eftersom jag gjorde fel. Ibland gör jag sånt - fel alltså. Det händer inte så ofta förstås, eftersom jag är näst intill perfekt, men ibland så...

Men nu'rå, så har Kajsa fått ett nytt huvud på bloggen, som passande nog består av massor av bilder på hennes egna huvud. Alla bilder har jag stulit från Kajsas blogg, förutom en: den med mig på. Jo, jag är så pass ego att jag slängde in en bild på mig också. Alltså, Kajsa är ju också med på bilden - vi är unga och snygga och jag sitter och ler drömskt mot han som jag efter månader av övertalning lyckades snärja (det är inte lätt ibland, det där med att ragga).

Jo, och Kajsa, jag flyttade på din räknare så att den hamnade i sidspalten längst ned. Hoppas det var OK. Och så fixade jag lite annat i layouten så att det ser lite mer städat ut. För sån är jag - anal.


Kommentarer
Postat av: LADY DAHMER | genushäxan tjafsar och tjatar

så är jag också. Jag kan inte låta bli att talla på folks design när jag är inne och lagar eller grejar åt folk. Fan vad en del ska ha det rörigt.

2011-02-20 @ 14:45:04
URL: http://ladydahmer.se
Postat av: Josefine

Fin ny header! Stilren!

2011-02-20 @ 14:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0