dag 4

Eftersom Märta har skrikit eller gnällt typ hela dagen och jag fått blogga med en hand så tänker jag att för ert bästa är det nog bäst att jag skriver dag 4 idag istället, om jag inte hinner eller orkar imorgon.

Dag 4-det här åt jag idag.

Tanken var att vara skitnyttig.
Frukost: två ostmackor med kaffe
lunch: havregrynsgröt med en klick bregott och mjölk, samt en halv kaffe latte.

Sen urartade det. Egentligen skulle vi äta biffar med tzatziki, men eftersom kusinen sov över festade vi till det med tacos.Med asmycket ost.
Sen skulle vi kolla på new moon, då blev det chips och cola, och jag hinner säkert trycka i mig en macka innan läggdags.


En måltid jag kommer minnas längre.

Kommentarer
Postat av: Grannen

Tycker det är en bra början med tanken på att äta nyttigt :-) sen kan själva genomförandet komma lite i taget!

2011-01-07 @ 09:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0