dag 5- vad är kärlek?

Kärlek för mig är när man tänker att allt i ens liv kan försvinna på en sekund, bara jag är med min familj.
Med mina älskade barn och min älskade man.
Jag kan bo i ett tält i Afganistan eller i en igloo på Grönland eller en 4:a i Göteborg´s innerstad, det skulle vara tufft och hemskt och ångestladdat men jag skulle vara med dom jag älskar.

Därför tycker jag att det är intressant att diskutera kärleken till sina barn. Blir den starkare och starkare eller avtar den eller förändras den?
Jag hoppas att den förändras för jag kommer ju tvingas bo ifrån dom största delen av mitt och deras liv liksom.
Jonas däremot, honom behåller så länge han klarar sig utan rollator.
För honom älskar jag så mycket så hjärtat spricker. Fast han oftast är dum i huvet.


Kommentarer
Postat av: Katta Kvack

Ha ha ha, älskar att du jämför en fyra i götet med ett tält i afganistan.

2011-01-15 @ 12:35:42
URL: http://kattakvack.se
Postat av: Cornelia

Öööh... Go'a Glada Göteborg = skärselden. Nödvändigt ont liksom. Är kanske därför alla masochistiska Håkan Hellström-poppare vill flytta dit? En prövning inför livet. Som mandomsprovet... eller som att raka skallen och backpacka i Asien.

2011-01-16 @ 00:27:29
URL: http://bitterheterna.blogspot.com
Postat av: Cornelia

Ehm skitsamma... vinet hälsar.

2011-01-16 @ 00:27:57
URL: http://bitterheterna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0