Epeleplipps

Har du inte sett dom tre Eclipsefilmerna?Twilightfilmerna? Då kan du fortsätta läsa nu så ska jag berätta om dom alla tre.

I Eclipse Twiligtht (hatar att ha en besserwisserdotter som hänger över axeln och rättar mig när jag bloggar)
är det rätt mycket romantik och spänning.

I New Moon händer det absolut ingenting. Den är bara ångest.

I Eclipse springs det runt jävligt mycket i skogar och på vägar och folk säger/viskar/stönar varandras namn typ hela tiden.

-Bella (suck å stön)
-Edward, please
-Jake, Jacob
-BellaHhhh, dont do this, Bella
-Jake, please
-Bella
-Edward (stöön)

Så, nu vet ni.


Kommentarer
Postat av: Thessan

Har fortfarande inte sett de filmerna, men tycker mest det verkar vara slöseri med tid. Förvisso hade den nog inte spenderats till något vettigt, men ändå...



Härlig blogg du har :)

2011-01-08 @ 00:32:36
URL: http://morriislajf.blogg.se/
Postat av: Terry

Jag har bara sett den första men jag har läst alla. Det är mycket tonårserotik och hud som marmor. Helt enkelt jävligt bra böcker.

2011-01-08 @ 12:34:08
Postat av: Josefine

hej hej, jag är en tjock och glömsk en som aldrig kommenterar när jag är inne och läser, förlåt så mycket *skäms* men du är bra, det tycker ja

2011-01-08 @ 19:51:25
Postat av: bärta

Jag såg mittenfilmen. Tack snälla för resumen före och framförallt hur det blev sen. Nu vet jag. Känns fint!

2011-01-09 @ 09:12:39
Postat av: Bellschen

Jag har inte läst någon och inte sett någon. Tycker att det är sinnessjukt att de aldrig får till det. Det är TILLBAKAHÅLLEN tonårserotik. Amerikansk moraluppfattning om att ungdomar ska hålla på sig. Planerar på att skriva en egen serie; "Eclipse The fuckathon" där ALLA får ligga sjukt mycket hela tiden.

2011-01-09 @ 15:07:00
Postat av: Terry

Men de får ju visst till det! De får ju tom barn.

2011-01-09 @ 15:53:59
Postat av: Bellschen

Säkert? Helt säkert? Det hade räckt om de legat faktiskt.

2011-01-10 @ 17:18:09
Postat av: Anonym

Säkert! Flera gånger. Och det är så brutalt sex att Bella vaknar med blåmärken och kuddarna är sönderslitna. Fast på ett bra och erotiskt sätt.

2011-01-10 @ 21:28:06
Postat av: Bellschen

Fan vad nöjd jag blir nu!

2011-01-11 @ 17:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0