jaha, nä det är bajs.

Imorse: Ser att jag har en enorm jävla vitbeige fläck i röven på mina jogggingbrallor men jag tänkte att jag ska bara till dagis med Uma så det spelar ingen roll.

I hissen på sös:
En tant påpekar att jag har något vitt på baken.

"Ah, jag vet, det är välling" säger jag med  "du veet hur det är att vara småbarnsförälder-tonen och minen"och blandar alltså ihop mina enorma joggingbyxor i mammamodell med min astighta lilla kjol
Sen springer jag runt på sös och byter på Märta i vagnen, står och sms:ar och handlar på pressbyrån.
I kön så säger en kvinna att jag har någonting på rumpan.

Det var ett jäävla tjat om den där vällingfläcken tänker jag men tar mig för säkerhets skull på mina enorma skinkor och upptäcker en sån där vit rund lapp från hjärtundersökningen.



(Jag jobbar med att ta EKG men jag vet fan inte vad dom där lapparna heter)

Vid entren ser jag tanten från hissen igen och tänker att hon måste tro att jag är helt störd.
Typ som den där fröken sverige kandidaten som hade bajs på hakan.

Kommentarer
Postat av: Aila

Ahahahaahaha - och fröken Sverige kandidat med bajs på hakan- ahahahahaah!

2011-01-12 @ 18:28:15
Postat av: Anonym

Kan vara bra när du ska skriva om pinsamma ögonblick.

EKG- undersökning? Vem? MÄrta eller du?

2011-01-13 @ 07:58:19
Postat av: kajsa

Nä det var ultraljud på mitt hjärta. Men blåsljudet var borta.

2011-01-13 @ 10:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0