KattaKvack

Cissi Wallin skriver i Metro om att vara cool på nätet och skittråkig IRL.

Kan bara säga att det verkligen inte gäller Katta Kvack.
Det finns få människor som jag skrattar så mycket med. Hon är otroligt verbal, social och får alltid till saker å ting på ett stört kul sätt.
Snabbtänkt, cynisk,smart och rolig, bjuder på sig själv och har ingen som helst lust att vara tyst eller snäll för att framstå som söt eller kvinnlig.

Jag skulle vilja gå så lång som att säga att hennes blogg och twittrar bara är hälften så roliga som hon är IRL.
Och henne får jag ha som vän. Det ni.


(här skulle jag ha en bild på mig och KattaKvack men det gick inte. Jag känner henne, jag lovar)

Kommentarer
Postat av: Katta Kvack

hade tänkt skriva ngt vitsigt om att vi ju inte alls känner varandra, men är så rörd att jag bara måste tacka. Fina fina du!

2011-01-14 @ 11:58:48
URL: http://kattakvack.se
Postat av: Terry

En gång skrev katta kvack att jag var rolig. Det var en kommentar till en av dina statusar. Jag blev så rasande nöjd och

starstrucked att jag minns det än idag. Jag har ju tillåme träffat henne en gång. Vi är praktiskt taget bäztisar. Ju.

2011-01-14 @ 13:30:38
Postat av: Hanna

Va fint skrivet:)

Kompisar förtjänar lite beröm då och då:)

2011-01-15 @ 14:44:42
URL: http://hannassmink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0