min dag

Jag gick upp kl 07:00 och ammade samtidigt som jag coachade dom stora barnen genom deras morgon från soffan.
-ta fram filen också
-hjälp henne med tänderna
-gå och borsta håret
-ge mig fjärrkontrollen
-börja klä på dig

osv osv

La mig till rätta med Märta, en kopp kaffe och gårdagens avsnitt av "the Pasific"
Somnade och sov till 11.
Åt fil och klädde på mig, surfade satte på en maskin och gosade med Märtsson.
Gick och hämtade Uma på dagis vid 13:15, pratade med Tures pappa på vägen dit.
Gick på promenad och letade tjuvar, väldigt spännande. Letade också djurspår.
Bar ner Uma från ett äppelträd hon inte kom ner från.

Gick hem, Jonas ringde och sa att han tagit en öl med kollegorna och inte skulle komma hem. Jag började gråta. Det visade sig att han stod på parkeringen och kom hem nästan två timmar tidigare.

Löste korsord i en timme.
Pratade med svärmor om apartheid och gymnastik.

Hängde tvätt och satte på en maskin.

Lagade pangkakor och ärtsoppa.
Åt.
Plockade undan.
Körde step up, boxning och rockring på Wii.

La in en hel maskin bäbiskläder i torktumlaren och bad Al Gore om forgivness.
Satte på en till maskin.

Sitter nu och ammar och bloggar naken, är på väg in i duschen.
Sen ska jag lösa mer korsord och läsa. Och hänga tvätt så klart.

Kommentarer
Postat av: Linda aka Tokmorsan

Ja jösses tvätten får man aldrig glömma den eviga följeslagaren!

2011-01-21 @ 09:30:22
URL: http://tokmorsangbg.devote.se/
Postat av: Erika

Tycker du ska köpa EA Games Active till Wii!! Det är asbra träning, iaf för att vara på tv-spel.

2011-01-21 @ 12:30:04
Postat av: Silashedvig

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2011-05-12 @ 10:57:48
URL: http://silashedvig.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0