Morrmorr

Jo, vi var ju hos mormor häromdagen. Hittade Paloma på vägen och fick lite sällis.

Min mormor är fantastisk. Hon kommer från Norge, är loppistant och häxa. Enligt henne själv.


-Hej, vi är här nu
-Ska jag trycka fyrkant eller stjärna?
-Jag vet inte, testa stjärna.



SKA JAG TRYCKA FYRKANT ELLER STJÄRNA? (ser ni mormors huvud?)


Stormar hissen med en spelande tomte medans Märta gallskriker


Waranbrickan vill hon inte ha på sig, för den är så jävla ful.


Installaltion. Observera att hon lyssnar på Ebba Grön.


plansch



Mormor och Märta (som min mormor förövrigt anser är ett "skämtnamn" och tror att vi är ironiska med det)



Hallväggen


En grej vi hittade bland kryddorna. Nån som vet vad det är, för mormor visste inte.
Mineral Lantern? WTF?





Kommentarer
Postat av: Aila

Mormor is rock ´n roll

2011-01-20 @ 13:17:25
Postat av: Bellschen

Granny, for the win!!

2011-01-20 @ 20:36:18
Postat av: Cornelia

KRUTMORMOR!

2011-01-21 @ 16:25:11
URL: http://bitterheterna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0