sminkutmaning

Sminklook i sommar:

I stugan blir det helt osminkat. Jag menar, det känns lite löjligt att sminka sig i en stuga i skogen.
Ska vi däremot iväg någonstans så blir det sotigt svart med aprikos ögonskugga och försvarets animaliska hudsalva på läpparna.

Någon bronzer:
Nej, jag är ju en vuxen kvinna.

Bästa knepet för sommarmejken:
Färgad kajal i innerögat

mer knep:
plocka och fyll för fan i ögonbrynen.

Bästa köpet inför sommaren:
försvarets hudsalva. Finns inget fulare än smink på nariga läppar.

Sämsta köpet.
läppglans från Isadora. Varför?
shit
somrigt osminkad



somrigt sminkad







Kommentarer
Postat av: Julia

Tack Kajsa, kul att du ställde upp! Väldigt fin svartvit bild på dig sist i inlägget:)

2011-06-21 @ 15:53:54
URL: http://www.daisybeauty.com
Postat av: Kajsa

thank you miss skått. (i råttan)

2011-06-22 @ 14:47:00
Postat av: Aila

Läppglans från Isadora. Varför? Ja, för att jag inte ska lägga pengar på samma skit (eh, köper iof aldrig drugstore make-up)

2011-06-25 @ 23:32:34
Postat av: Cornelia

Lämna din man och gift dig med mig då!

2011-08-05 @ 11:00:26
URL: http://bitterheterna.blogspot.com
Postat av: Kajsa

OK!!

2011-08-08 @ 08:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0