det är viktigt att min dotter är söt!!

Jag vet inte om jag håller på att förvandlas till en misantrop, men när vi var på BVC igår ville jag mest nypa mammorna i väntrummet.

Fy fan vilka kontraster, den första är så dampig att hon inte hör att min kompis säger att både hon och bäbisen var väldigt nära att dö under förlossningen, utan skriker bara jahaaaa, vad kuul, vad heter din bäbis då? Va? inte bajsat på 8 dagar, då måste ge henne lavemaaaang!!! Märta? jahaaa, vad roligt namn!!!

Den andra sitter med sitt fula barn som är klätt i fula kläder och är bara sur och ful. Tjock och ful och pga sin fula tjocka kropp och sitt fula tråkiga tantansikte försökt få sin dotter söt genom att präga på ungen nån rosa jävla kanintröja och liten jeanskjol. Vem i helvete sätter på en jeanskjol på ett 7 månader gammalt litet fläskberg som ska krypa?

Sen var det så klart några normala också, speciellt en som jag gärna mammafriat till, men jag vågade inte.



Märta var så klart sötast av alla. Det är viktigast. Att hon är söt alltså.


Kommentarer
Postat av: Aila

Att vara söt är viktigt ;))

2011-03-24 @ 13:23:45
Postat av: Katta Kvack

"håller på att bli..."? Darling, du har alltid varit.

2011-03-24 @ 15:05:36
URL: http://kattakvack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0