Det här har jag ätit i veckan

Den här veckan har vi ätit:
Hel kyckling i ugn med kokt potatis och gräddsås
fläskfile med bea och ugnsgrönsaker(poatis, morot, lök, vitlök, tomater)
pasta med köttbullar i tomatsås
kycklingfile med ugnsgrönsaker och gräddsås
spenatsoppa med kokt ägg

Sista kommer jag inte ihåg vad vi åt.
Till alla måltider äter vi så klart massa sallad, rivna morötter, kokt herr i kuvert, broccoli, brysselkål osv.

Frukost har jag bara ätit fil, falu rågrut och banan.

Till lunch har jag ätit rester och till mellis och kvällsmat har jag käkat fil, mackor, och frukt.

på fredagen åt jag en halv påse ostbollar och på lördagen typ allt Umas lördagsgodis.

Lever ett rätt bra matliv och går ändå ner i vikt. I love it!

Kommentarer
Postat av: mia

Vilken diet går du på? man blir ju nyfiken såg du skrev nått ang points?

2011-03-25 @ 20:08:50
Postat av: Kajsa

Jag är medlem i Vikt väktarna, väger mig en gång i veckan på deras möte och är medlem på nätet.

2011-03-26 @ 09:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0