fattar inte!!!

Fan fan fan!!!

Om man säger så här; den laxen kommer jag få äta upp.

Fattar inte att jag alltid ska gå på allt som folk försöker kränga.
Igår när inte Jonas hemma ringde det på dörren och där stod fikkillen.se och rätt var det var så hade jag köpt lax för 440 spänn.

Helt jävla sjukt!
Jag hade sån ångest när jag stängde dörren och la in den i frysen, 2 minuter senare kommer Jonas hem, lägger sig på soffan och börjar bläddra i tidningen och utbrister "Oh, lax, 40 kr/kg, shit vad billigt"

Sen fick jag erkänna att jag köpt 2 kg för 200 kr/kg.

2 timmar tidigare blev jag övertalad att gå med i Amnesty. Vilket Jonas redan var med i tydligen så det kändes ju onödigt.

Nu sitter jag och tittar på TV-shop. Farligt farligt, men härligt härligt.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hade bilen någon catchy tuttrudelutt som triggade ditt dopamin?

2011-03-30 @ 11:34:43
Postat av: Kajsa

Hans fina leende.

2011-03-31 @ 09:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0