första veckan

Jag hade gått ner 1,1 kg.
Jag är så där nöjd måste jag säga.

Visserligen skulle jag gissa på att jag har massa massa faeces i colon, men så får man ju inte räkna. :-(

Så här har jag ätit i veckan:

frukost
fil och krossat falu rågrut med kanel och socker
havregrynsgröt med lättmjölk

lunch
rester från dagen innan

middagar

köttbullar i tomatsås och makaroner
köttbullar och makaroner
kycklingfilé, minigrädde, rivna morötter(sjukt gott som sås)hericovert och kokt potatis
laxpasta med minigrädde och spenat
buef borginon med matvete
tonfiskpasta

Kommentarer
Postat av: Aila

Bra resultat ändå! Faeces i colon? Har du provat Lactulos för att rensa ut skit? ;)

2011-03-17 @ 19:58:56
Postat av: Erika

Blandar du minigrädde med morötter? Blir det verkligen gott? Inget candy eller cookies, vad duktig du är! Fan nu måste jag också skärpa mig.

2011-03-17 @ 20:16:38
Postat av: Kajsa

Nej, jag behöver bara prioritera att gå och skita.



Jag låter kycklingfileér puttra i minimat i ugnen, sen äter jag det med finrivna morötter till, då blir det lite som en sås liksom. Sjukt saftigt och sött till den ickesmakande minigrädden.

2011-03-17 @ 21:02:36
Postat av: Terry

Socker, skojar du? DET ÄR GIFT!

2011-03-17 @ 21:52:29
Postat av: Kajsa

Jag vet.det är 2010-talets heroin typ.

2011-03-17 @ 23:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0