isterband

Jonas har pratat om att äta isterband och dillstuvad potatis i typ 2 år.
Jag har liksom hört "frukostkorv med pepparrotssås"
Fråga mig inte varför, men det är bara det jag sett framför mig.

Så idag när han ropade att maten var klar och ajg skred ner för trappan och höll på att kräkas av stanken från köket förstod jag ingenting.

Jag såg några gråkorniga kukar på ett fat och när jag smakade på dom så höll jag på riktigt på att kräkas. Han hade dessutom skurit upp dom på längden. Helt stört.

Det var så jävla äckligt.
Dessutom hatar jag verkligen dill. Det är det vidrigaste jag vet i hela världen så Jonas hade gjort stuvad potatis utan dill. Så jag åt lite av det. Sen svulalde jag i mig kanelbullarna Jonas och Uma bakade i morse.

Sen akrev jag en fet freudiansk felskrivning på facebook.
frkostkorv= farkukskorv

På tisdag ska vi skriva in oss på VV.
Så jävla nice.

Kommentarer
Postat av: Erika

Imorgonn alltså?? Shit jag funderar på om jag inte ska börja imorrn jag med, tisdag har liksom alltid varit min vägningsdag också. Synd att det är så jävla dyrt bara!! Men frågan är om man inte ska börja imorgon ändå, slippa ha ångest för att man blr fetare och känna sig smalare för varje vecka istället, så nice! Jaa du, ska man eller inte, det är ett stort beslut som du märker.

2011-03-07 @ 14:23:15
Postat av: Kajsa

VV FTW. LOL.

2011-03-07 @ 15:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0