Kirsten Dunst´s lilla torra överläpp fick det bli

Det är fredagkväll.
Uma ligger i soffan och sjunger maniskt,Märta dreglar, Paloma och Ellie lägger pussel och kollar på Solsidan på övervåningen, jag och Jonas tittar på ett program på TV3 som heter "varning för barn"

Och då tänker jag go ahead och vara så jävla rolig att jag säger VARNING för varning för barn.

Alltså små 11-åringar som springer runt i gallerior och gör tossiga bus med vuxna. Helt vansinnigt tråkigt.
En fredagkväll. Vi har 60 kanaler. 60 st. Det fanns ingenting att titta på.
Nu tittar vi på en Woody Allen film. Alltså fortfarande ingenting at titta på.


Kommentarer
Postat av: Aila

Kirsten Dunst´s lilla torra överläpp, hahaha, jag dööör;)! Ja, ingenting fanns det att titta på. På spåret borde sändas året runt - orka vänta till hösen!

2011-03-19 @ 07:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0