klump i magen, bokstavligt talat.

Inser hur jävla sårbar man är och hur in i helvete mycket man älskar sina barn när dom ringer från dagis...

-hej det är Sofia från trollsländan
-hej(brutet ben? bruten nacke?)
-Uma mår bra men det har hänt en jättetråkig sak...
Jaha? (hon har sagt att mamma röker heroin eller att Jonas slår henne eller att Mayas pappa har....)
-Jo hon gick in på toa med Elicia och bad henne...alltså..
Vad? ( dom mest fasansfulla tankar man kan tänka sig)
-klippa av henne håret
-jaha, men så sött då, och vilken tur att inte hon är min lilla docka som jag vill visa upp som en söt prinsessa.


Finns det på riktigt föräldrar som skulle bry sig om en sån sak?

Kommentarer
Postat av: Terry

Haha. Stört med föräldrar som typ blir sura på personalen för såna grejer.

2011-03-09 @ 15:42:21
Postat av: Ia

skitbra - då slipper hon ju klippas av någon annan på ett tag. Du har tjänat pengar på det!

2011-03-09 @ 18:26:48
URL: http://themeangreenmachine.blogg.se/
Postat av: kajsa

Karamella going edgie? Gotta love it!

2011-03-09 @ 21:10:36
Postat av: Terry

Btw vilka fasansfulla saker skulle Elicia(?) kunna göra? Typ leka doktor? (det finns föräldrar som blir arga för sånt också)

2011-03-10 @ 10:37:23
Postat av: Kajsa

Du menar vilka fasansfulla saker jag tänkte på?

Ja typ att hon hade kört upp en toaborste i nåns snippa och sagt att så gör mamma på mig och då gråter jag och då slår hon mig.

2011-03-10 @ 11:10:17
Postat av: nina

hahaha. jag känner en brud vars dotter klippte av allt hår uppe på hjässan och mamman funderade på löshår....(haha igen)

2011-03-11 @ 20:26:35
Postat av: Jossan

Känner igen ångesten (och lättnaden när det bara handlar om klippt hår, glömda vantar eller ritat på golvet...)

2011-03-12 @ 09:26:49
Postat av: Maria.l

Åh vad du är undebar tänk om fler vore som du

2011-03-14 @ 22:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0