Lilla Nettan har bajsat.

Nu ska vi se här... Dagens barn som föds får heta Märta, Rut, Tyra, Sixten, Olle och  Harry.
vilket är namn som våra far och morföräldrar hette.

Då borde det innebära att jag kommer att ha barnbarnsbarn som heter Jessica,Thomas, Emelie, Jimmy, Caroline och Daniel.

Vilket bertyder att jag kommer att ha barnbarn som heter Kjell, Håkan, Anette, Kenneth och Jeanette.

Kul. Jävligt kul. Lätt jag kommer att ha för att anknyta till mina barnbarn. Verkligen. Jag blir fan förbannad på Paloma, Uma och Märta när jag tänker på det.

Och jag förstår att min mormor tror att Märta är ett skämtnamn.



Kommentarer
Postat av: Josefine

Därför ska jag ligga steget före och döpa min dotter till Berit eller Gudrun, fatta va cool hon kommer vara, typ som dem 20-åringar som har tantnamn nu och därför är way beyond alla nya ingrids och sigrids

2011-03-02 @ 09:21:01
Postat av: Kajsa

Ja, ha ha, men tycker du att det är fina namn då?

2011-03-02 @ 16:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0