Vad ÄR mitt första val?

Jaha, nu finns barnkonventionen översatt till samiska. Det var ju en himla tur!

Hur som helst så fyller jag år idag och det är alltid kul för då får man äta vad man vill så då gjorde jag det(fast jag anpassade det så att barnen och mormor skulle tycka om det, och att det skulle gå snabbt och helst skulle största delen av rätten redan finnas i frysen så det blev kanske inte alls vad jag hade valt egentligen men men....)

Sen när jag skulle logga in på viktväktarna och skriva in mina points så visar det sig att jag har 5 jävla helvetspluppar kvar att äta.
Så med andra ord kan jag äta fläskfilé bearnaisesås och chokladpudding varje dag. Fast det kommer jag ju inte göra för det är ju inte mitt första val. Liksom.


Kommentarer
Postat av: Terry

Jag litar FAN inte på vv. Är det fortf så att man typ kan äta "en portion" (utan måttangivelser) pasta el potatis för ett visst pointsvörde? En portion liksom, plz jag är ju tjock=oförmögen att själv avgöra vas en portion är.

RIKTLINJER FÖR FAN.

2011-03-22 @ 06:06:38
Postat av: Kajsa

Japp, man kan äta hur mycket pasta man vill för 7 p, men då tänkte dom nog inte på sånna som jag, som LÄTT kan äta ett kilo pasta, alltså lätt. Det finns ju ingen botten i mig. Men det funkar, jag går ju ner liksom.

2011-03-22 @ 09:04:02
Postat av: Ia

men grattis!!!

2011-03-22 @ 11:47:51
URL: http://themeangreenmachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0