vill fortsätta vara så här lycklig

just exakt nu är livet så där sinnessjukt bra.
det är vår, jag har alla barnen hos mig och dom sköter sig(duschar självmant och tömmer diskmaskinen)
Jag går ner i vikt, tar fram mina size 42 kläder istället för size 46
Jag hänger med Jenny och Pernilla typ dagligen, vi promenerar, fikar på deras altaner med vagnarna, hänger i parken och gungar varandras barn och skvallrar om grannarna
Tjuvröker på lördagkvällarna med ett glas vin håller andra mammor sällskap när dom tjuvröker på lördagkvällarna.
Har en nanny som lämnar på dagis varje dag.(bäst)
Det är fredag imorgon och vi får finbesök i helgen från Vistabergs allé minsann.

Ja, ni hör. Livet är helt fantastiskt.
Bring that cancerdiagnos on. (JÄVLA JENNY)

Kommentarer
Postat av: Bärta

Lycka är ett bra tillstånd att vara i! Fortsätt så!

2011-03-31 @ 22:22:31
Postat av: Katta Kvack

.... och så har vi en varsin lattehållare på våra vagnar och köper bara kläder från Polarn och Pyret, eftersom det viktiga är kvaliteten och inte priset...

2011-04-08 @ 16:38:40
URL: http://kattakvack.se
Postat av: kajsa

Ha ha ha, typ. Fast det är min bögman som håller på så.

2011-04-09 @ 12:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0