fotbollsmamman

Uma har varit på sin första fotbollsträning.
hon lyckade träffa en flicka rakt i ansiktet med bollen. Sen skulle hon gå och kissa, sen var det inget kul mer.

Där stod jag och huttrade med alla dessa jeans,fleece och Skaljacksklädda föräldrar.(very sexy...)

Allvarligt, när blev skaljackan ett ord i var mans mun?
Innan 2010 hade jag aldrig hört talas om en skaljacka. Nu går det inte en enda dag utan att jag hör eller själv använder ordet skaljacka.

Jag undrar om jag någonsin kommer bli en sån där mamma som har jeans och fotriktiga skor.
Jeans tror jag aldrig att jag kommer att ha, men jag äger faktiskt en fleecetröja som jag har ibland när det är skitkallt ute eller om jag är ensam hemma. Jag har även ett par vita adidasskor som bara är praktiska och inte snygga på något sätt.
Men om jag kommer att kombinera allt på en gång?

Kommer Jonas någonsin mer vilja ligga med mig då och finns det u-ringade fleecetröjor?


Kommentarer
Postat av: Aila

Aldrig jeans, vaffö?

2011-05-01 @ 19:18:38
Postat av: Kajsa

för att jag ser lesbisk ut i jeans...eller snarare mongolid och lesbisk.

2011-05-01 @ 19:39:53
Postat av: Anonym

Så jävla snygg!!

2011-05-03 @ 11:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0