PENGAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag säga en sak och jag ska säga det med jävligt mycket tryck:

JAG VILL HA PENGAR!!


För dom pengarna skulle jag köpa:
Nytt puder(behöver nytt puder så jävla bad, använder ett typ vitt cirkuspuder blandat med ett fult JLo-solpuder för tillfället)
En vinterjacka. Alltid så himla kul och skönt och bra att ha när snön kommer.
Ny foundation. Använder för tillfället en jävligt bra men helt slut som jag haft sönder för att komma åt de sista dropparna i botten.
En HTC telefon med appar och internet och skit. Så jävla kul för mig.
Ett medlemskort på SATS (äckligaste namnet) så att jag kan få bort alla jävla helvetes horfettkilon som sitter överallt på min kropp och gör att jag ser ut som en stor jävla bordellmamma med stora svulstiga jävla bröst som inte går att dölja så folk inte kan se mig i ögonen när jag går ut.
Gul färg att måla om hallen med.
En stavmixer (för att det ska finnas i alla hem)
En surrogatmorsa som kunde föda mina barn.
En Jetsonfåtölj. (man tycker att det ordet borde s tavas fotölj men men...)

Så har jag det sagt.

Kommentarer
Postat av: Terry

Jag vill höra mer om horfettkilona. Kom igen med bantarbloggen nu.

2011-09-13 @ 19:04:12
Postat av: Bellschen

Jag hjälper dig med kilona. Jag vill också ha PENGAR.NU!!!!!! Fast snuskigt mycket pengar: Köpa våning på Kungsholmen, resa snuskigt mycket. För inte lika mycket pengar skulle jag: Få köket renoverat, köpa en höstkappa, stövlar, väska, gå någon jävla liten kreativ kurs.

2011-09-13 @ 23:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0