Utkast: Maj 27, 2011

Igår var det sommarfest med jobbet. Fjärilshuset i Hagaparken (JA där Viktoria och Daniel bor)
Alltså, jättefint med fjärilar(!) men rätt äckligt när man gick ut bakvägen och det liksom var dom en massgrav av fjärilar som hängde och slängde i dörröppningen, typ en vinge här, en förskrumpnad puppa där.

Iallafall så drack jag ett glas mousserande, en loka, en kaffe och det var länge sen jag hade så kul. Så där skratta på sig kul. Fy fan vad jag skrattade. Vad jag skrattade åt? Mig själv så klart. Jag håller fortfarande fast vid att jag är världens roligaste person i hela världen.


Här röker jag. Sen gick jag hem och ammade.

Sn slog det mig, Katta Kvack, du bodde i Solna förut och då tog vi en promenad till Blåkulla en het sommardag. Varför gick vi inte till Hagaparken? Den är sjukt fin liksom. Kattis, kommer du ihåg anledningen till det här sinnessjuka beslutet?








Kommentarer
Postat av: Katta Kvack

Hagaparken sparade vi till när vi hade finare besök än er.

2011-05-27 @ 20:17:53
URL: http://kattakvack.se
Postat av: Katta Kvack

(plus att vi antagligen skulle handla, det var det enda jag brukade göra i blåkulla frivilligt)

2011-05-27 @ 20:18:57
URL: http://kattakvack.se
Postat av: kajsa

ah så klart. typ Billy va?

2011-05-28 @ 19:02:01
Postat av: Katta Kvack

Billy? De enda som bjudit hem Billy var ni, och då stal han absinth, det minns jag alldeles tydligt. Billy fick inte ens komma hem till oss när vi adopterade råttan av honom.

2011-05-28 @ 21:31:25
URL: http://kattakvack.se
Postat av: kajsa

ha ha ha. Kände vi honom?

2011-05-30 @ 11:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0