familjeliv

det finns en sida som heter familjeliv.se.

Folk är helt jävla störda där.

Så här skrev nån:

"Var det någon mer som observerade den konstiga mamman som lät sitt barn springa omkring i hagaparken idag kring 14 tiden?

En liten ett 1,5årig pojke som verkade sakna sin mamma eller pappa sprang omkring och letade, han gick från filt till filt och alla börja undra var han hörde hemma, sen stod det en kvinna och stirrade på honom på vägen, hon var i 35 års åldern, svartklädd med långt mörkt hår, hon såg ut som att hon rymt från något sjukhem, plötsligt går hon fram till honom och lyfter upp honom och börjar gå därifrån.. folk reagerar och polisen kontaktas, men när dom är framme en 45 min efteråt är hon spårlöst försvunnen...

vem är hon och någon mer som såg det?
"

Jag vill poängtera att det inte var jag, jag har ju ingen son och jag skulle aldrig hänga i hagaparken(är man inte lite psykiskt sjuk om man tar sitt barn dit)

Men beskrivningen låter exakt som mig.

Det skulle aldrig falla mig in att tvinga på mig själv på mina barn, jag låter dom alltid springa fritt, sen om dom ramlar och slår sig på riktigt eller blir upplyfta av nån jag inte känner så går jag ju fram och lägger mig i , men kom igen.

Folk som hasar efter ungarna vad dom än gör, vad är det för fel på sånna föräldrar?
Fucking idiots.

Kommentarer
Postat av: Psycho

Sjukhem? Hade hon typ rullator och turkosa landstinget mysisar?

Postat av: Sonja

haha undrar samma som terry. Jag undrar varför polis kontaktades. "det var en mamma i 35-årsåldern här som stirrade på sitt barn och hade långt svart hår". klart som fan det tog 45 min för dom att slamma sig dit, förhoppniingsvis har dom andra prioriteringar.

2008-07-07 @ 13:44:07
URL: http://burriburr.wordpress.com
Postat av: Anonym

Någon går in på den sidan på vårt jobb. Vem? och på min inloggning. Numera loggar jag alltid ut. Jag har en aning om vem det är.

2008-07-07 @ 20:07:51
Postat av: kajsa

ja, emn varför är man chockad egentligen?



anonymis,

(kul fantasi du har föresten, frånåme nu tycker jag du ska heta Kurre)



om du har nån som är gravid på ditt jobb så tycker jag du ska misstänka henne, alla som är gravida hänger där. Jag är inte gravid.

2008-07-07 @ 20:32:03
Postat av: maggie

Ja, du är iaf. normal.Hagaparken är helt suvo.

2008-07-08 @ 10:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0