mina as och andras ungar

det är så svårt att tycka om andras barn.
Verkligen svårt.

visserligen får jag ansträng skiten ur mig för att gilla mina egna just nu, dom gör oerhört få charmiga saker.

Den lilla är bara arg, skiter i allt jag säger och envisas med att bajsa på sig och den stora är allmänt obstinat, ifrågasättande och självömkande.

Dom är väldigt söta när dom sover dock.
Imorgon ska vi åka bil till Skåne.
Jag säger bara lord have mercy on me and my kids, there will be screaming, och gråtande och barnen kommer säkert också vissa symtom på bilåkarsjukan.

det är inte normalt eller sunt på något sätt att göra sånt.

Men att sitta i en bil med nån annans barn, vilket vår chaufför aka jonas kommer att göra, det är fan starkt.

Tur att dom är söta, annars hade jag knäckt nyckelbenen på dom för länge sen.

Kommentarer
Postat av: Sonja

ja jag fattar mig inte heller på jonas jag skulle fly medan det fanns tid!!

2008-06-27 @ 23:52:19
URL: http://burriburr.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0