på resande fot



bild 1: Jävligt god mat som vi åt på en restaurang som tydligen har en stjärna i en Michäläääätidning eller nåt. Det luktade gamla kläder på restaurangen och personalen hade noll komma noll procent humor, det var rätt roligt, vi är ju jävligt förälskade och då matar man ju varandra av nån anledning och Jonas matade mig med det ni ser på bilden, en freakshow av fiskfrikkassé och en typ böna hamnade i min typ uppdruckna öl och jag klagade till servitrisen att det låg en konstig grönsak i min öl. Att se hennes min när hon ville säga "men din jävla cp-kärring, den låg ju inte där när jag serverade dig den" men var tvungen att behandla mig som nån som skulle punga ut med 1500 kr på mat. moahahahha.

bild 2:
Jonas försöker fövandla mig till en Ben Sherman-brud, jag ser ut som ett billigt skinhead, men dom manliga gästerna vid frukostbuffén verkade gilla det. Shit vad kåta landslaget i språng från Tyskland är. (tror det var  dom som bodde på hotellet)

bild 3:
Jonas den stackars saten, se på honom.

bild 4:
Cruicin for brucin.
Min farmor är raggare och har bestämt att Jonas ska vara Chicko(eller vad det heter) när dom ska på raggarparad i Rättvik. Det är den som är nykter ,kör raggarbilen och får all "respekt"
Jonas log mest, fast jag vet att det aldrig kommer att inträffa.

bild 5:
Vi åkte spårvagn till Kelly´s på andra lång gatan, det regnade så sinnessjukt mycket och blixtrade så att hela stället lös upp, vi körde rock quis, vi kom 2:a, vann en 100 krcheck i baren och köpte en fet drink till Jonas som födelsedagskrafs

bild 6:
föreställer slottsskogen och en karl som stod och kissade rakt ner i jeansen, det var helt sinnessjukt.

Bild 7:
En mamma som desperat försöker få sin arma dotter att göra trollkonster, sjunga opera och gå på händer. Istället för att städa.

Kommentarer
Postat av: Maggie

Vadå aldrig kommer att inträffa? Vi kollade kartan och det är 20 mil ungef. till Rättvik från erat sommarnäste.Det enda jävliga är väl om det regnar och ungarna fryser. Det går fler tåg. Vi litar inte på motorn förrns vi renoverat den till nästa år. Det var JÄTTE kul att ni svängde förbi och att träffa Jonas.Om vi åker i sommar vill vi helst att nån motorkunnig snubbe åker med som kan dra oss el. meka.

2008-06-25 @ 18:54:15
URL: http://tutt.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0