Fnaskande bäver

jonas "fixar" med elen. Det är ett trasigt eluttag. Han "fixar" med en kökskniv.

"Slå av strömmen" säger jag.
"Nä, men det är typ klart" säger han.

Idiotjävel tänker jag.

Poff-Aj SATAN säger Jonas.
Hans glasögon flyger i golvet när han får typ 220.000 volt genom sin besserwisserkropp.
Glasögonen går sönder.

(Här påminner han otroligt mycket om den lilla fetknoppen i "Tillsammans" med trasiga glasögon)

Skalmen (bara ordet är så jävla nördigt att jag vägrar säga det och skäms när jag skriver det) är av.
Jag försöker limma med superlim men det går åt helvete.

Så nu finns han därute någonstans utan glasögon (kört bil har han gjort också) famlande som en nyfödd bäverunge, när han horar runt och köper blombuketter och fina frukter inför lägenhetsvisningen i morogon.

vi känner oss som smutsiga luder, horeri är vad det är.
Om ingen kommer på visningen i morgon kommer jag på riktigt börja gråta.

Nu ska jag ta hand om mina inte så jättesöta patienter.


Kommentarer
Postat av: maggie

Du får nog räkna med ett och annat snedsprång från honom i framtiden. La precis på luren till Tutti, hon ringde och snackade en massa. Ja du vet !? Inte för att hon lyssnar iaf. Hon skyller på mig för att du är lik mig. Jag säger då, att du är likt Lena. Så där håller det på i en halv timme, fram o tillbaka. Oh GUUUD! Du känner igen uttrycket, VA?

2008-11-02 @ 19:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0