Kom å köööp!

http://hemnet.se/beskrivning/hemnet/310689

Ett helvete på jorden.
Tänk att vi människor är så pass efterblivna att om vi ser en skål med grönsaker och ett handfat utan tandkräm så springer vi till banken och lånar massa pengar.

visst är hon snygg, Johanna Stigen?
hon har ett oerhört proffissionellt sätt att tala, hon rör lite flackigt med axlarna och gestikulerar med sina välmanikerade naglar så där som mäklarbrudar gör.
Underbart!

(Fast när hon fotade lägenheten klagade hon på röklukt, jag fattar fan ingenting, vi röker ju bara inne när inte kidsen är här för fan)

Nu ska jag slita på jobbet. Min kollega sa att jag såg vild och vacker ut.
Det är jag inte. Jag är överspacklad och har inte tvättat håret på 4 dagar.

Kommentarer
Postat av: Terry

Hon såg sval ut du.

Men jag fattar inte, var är tegelväggen?

2008-10-27 @ 18:49:02
URL: http://terreleene.blogg.se/
Postat av: Anonym

eh...under vit målarfärg kanske?

2008-10-27 @ 20:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0