varning!!

Jag ska börja blogga på shitvadjagbantar snart, är bara så jävla trött och fortfarande rätt rosslig och tungandad efter min lunginflammation så jag går inte ut så mycket och äter väldigt onyttigt för tillfället.

(om man räknar bort Kattis födelsedag, Jonas och Maries fest och Helena´s glöggfest i Uppsala, he he)


Men nu ska jag blogga om palmolives kitchen handwash anti odor against onion and garlic, som Jonas råkade köpa istället för vanlig tvål.

Den luktar så starkt. Så mycket parfym. Roger som jag var ihop med på högstadiet hade en parfym som luktade exakt så. den luktar lime och herrparfym.
Jag råkade tvätta händerna med den en natt när jag varit på toa och jag tror på riktigt att mitt och Märtas mamma-barn-band helt klipptes av, försvann, dog ut  pga den starka doften.

om man tvättar händerna med pyttelite sån tvål och sen sköljer skitmycket och sen luktar på händerna en stund senare så hugger det som knivar innanför pannbenet.
Riktig huvudvärk får man.

alltså:

VARNING för Palmolive´s kitchen handwash.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0