analproblem och vad betyder egentligen rojd?

Trodde ju att det var en bäbis på gång förra veckan. Var säker. Trots att det är flera veckor kvar tills den 9/12.

Massa förlossningsstymtom. Gud!! Jag var heelt 100.

Vet ni vad jag fick? Vad som så att säga "var på gång"?

En hemmorojd.
Det var vad jag fick. En liten förnedrande och sinnessjukt smärtsam åkomma som jag har skrytit och kaxat mig med att ha sluppit trots 3 graviditeter.

Att vänta det här barnet kommer att göra mig till den bästa undersköterskan i världen.
Jag har så mycket förståelse för mina patienter. Det här är bland det värsta jag upplevt. Så jävla plågsamt.

Jonas bara skrattar och igår när vi var på All helgonamiddag så satt han och viskade i mitt öra och frågade hur lilla minibäbisen mådde.

He´s a sick sick man.


Kommentarer
Postat av: Elin

stackare! Men jag kan inte sluta skratta, du skriver så bra! ha ha ha

:-)

2010-11-08 @ 00:04:25
URL: http://hemligbulle.blogspot.com
Postat av: Aila

"lilla minibäbisen" hemmorojd va;D?

2010-11-08 @ 10:53:11
Postat av: Grannen

Finns det inte bra salvor mot såna besvär? annars kanske Uma har en badring nånstans som du kan blåsa upp o sitta på?!

2010-11-08 @ 18:16:13
Postat av: kajsa

Joho, jag är redan botad, efter 3 dagar.

Badring var ju skitsmart, ska jag komma ihåg.

2010-11-09 @ 09:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0