utmaning

Ja men ÄNTLIGEN är det någon som passar denna utmaning till mig också. Här har man suttit och väntat och väntat och alla bara näe, fettot, henne ska vi då fan inte utmana. Tack Katta Kvack, dig kan man lita på!

4 tv-program jag ser

 

  1. Bonde söker fru
  2. Idol
  3. Bollibompa (apatiskt)
  4. Nyhetsmorgon

 

4 saker jag gjort idag

  1. haft diareé
  2. tittat på när Jonas dör i "uncharted 2 among theifs"
  3. tittat ut över spöregnet
  4. läst tidningen

4 saker jag längtar efter

  1. Vår lilla bäbis
  2. Julen
  3. Att kunna promenera
  4. Thanksgiving

4 saker på önskelistan

  1. En sladdlös dammsugare
  2. En viss jacka på Intersport
  3. Inbyggd espressomaskin
  4. mirakelkräm mot mina äckliga eksem i ansiktet

4 saker jag avskyr

  1. Sommarvärme
  2. Sol in i lägenheten
  3. sladdar i högar med damm i mitt hem
  4. att vara gravid
  5. Det finns miljardera andra saker jag avskyr som ni förstår.

4 jag utmanar

alla SOM VILL!
Jag kommer inte ihåg allas adresser i huvet, men det finns ett fåtal flickor med blogg som läser det här, ni vet vilka ni är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0