arg ledsen och besviken.

Fråga: Vad har du för färg på vardagsrumsväggarna?



Vissa bloggar får inga kommentarer, och det kan ju bero på att bloggaren bara skriver skitointressanta saker om deras barn och vilken park dom gått till och vilken puré dom åt där och att dom faktiskt tycker att Mia och Klara är roliga och coola. Så jä**a coola faktiskt.

Andra bloggar får skitmånga kommentarer där alla bara håller med om allt som bloggaren skrivit hela tiden, och kommer alltid på nåt att skriva trots att själva bloggen består av "idag regnar det, skit också" typ.

Vissa bloggar får bara massa hysterisk kärlek och massa hysterisk hat-nätmobbing.

Men min jävla blogg får ju ingen respons på någonting, och den är fan inte tråkig. Den är inte det. INTE!

Ska jag behöva skriva att jag (som typ alla andra i Sverige) röstat på moderaterna för att få reaktioner?

Ni ska ju föreställa min familj och mina vänner och vänners vänner.
Jonas, du kan väl skriva fejkkommentarer för at göra mig glad? Du vet att jag inte vet hur man kollar ips-nummret på vem som skrivit.
Vem som helst, anyone?

Ja ja, jag vet en del kommenterar ibland. Och det gör mig oerhört pirrigt förväntansfull och glad varje gång det händer.
MEN DET HÄNDER INTE TILLRÄCKLIGT OFTA!!!!

får jag inga kommentarer på det här inlägget kommer jag själv skriva fejkkommentarer.

Kommentarer
Postat av: Katta Kvack

Katta Kvacks korta kommentarskola



1) Kommentera på massor av andra bloggar. Jo, jag vet, det är trist att "smöra" men det hjälper.

2) Svara på kommentarer du får, på egen blogg eller i kommentatorns blogg spelar just ingen roll (jag gillar bäst att svara i min egna blogg).



Svar: Jag har typ beige väggar... beige:a, beigea, beiga? Fan vet hur det svarar.



PS. jag kommenterar i alla fall i bland.

2010-09-22 @ 19:58:56
URL: http://kattakvack.se
Postat av: din man

ljus ljus beige

2010-09-22 @ 19:59:23
Postat av: terry

typ kartongfärgade.

Jag la ner min blogg för att folk var så rötna på att kommentera. Men jag säger som KK, svara på (de ynka få)kommentarerna. Helst i din egen blogg. Då blir det liksom en D-I-A-L-O-G och det är ju trevligt. Funderar själv på att börja blogga igen. Feedback på det?

2010-09-22 @ 20:19:37
URL: http://terreleene.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag tror att typ börjar nån kommentera så gör flera det. Men det är så många som läser som inte kommenterar så det behövs kanske jätte jätte många läsare för att få en del kommentarer. Jag läser fyra bloggar inklusive din varje dag och tre av dom är kompisars och ingen av er får ju kommentarer fast de är roliga, en har tom tävlingar och grejer men ingen kommenterar. Så jag tror att man antingen måste försöka få massa läsare eller skriva sånt folk blir sura över. Men då får man ju massa hatkommentarer och det är inte heller nå kul. Nä, kattakvack har nog tipsen!

2010-09-22 @ 20:25:01
Postat av: kajsa

Kattis,

1) alla bloggar i hela världen suger

2)jag vet, jag är skitdålig på det



Terry,

Du är rolig, senaste bloggen var så där dock



Erika,

Ja ja ja ja ja ja ja, men vad har du för färg på väggarna?

2010-09-22 @ 20:46:22
Postat av: terry

Det är sådana kommentarer som får mig att sluta blogga. Jag kanske inte är lika spänstig längre, men jag försöker :-(

2010-09-22 @ 21:15:03
URL: http://terreleene.blogg.se/
Postat av: burriburrsonja

Jag får inte heller så mkt kommentarer. Men jag får mail ibland, och ibland presenter. Samt betalt. Så jag är glad.

2010-09-22 @ 21:45:22
URL: http://burriburr.se
Postat av: Jenny

Eftersom du redan vet svarat undrar jag om du ändå vill ha en kommentar?! bara så det blir ett inlägg under kommentarer?:-)

2010-09-22 @ 22:03:22
Postat av: Jenny

Alltså grannen Jenny:-) det kan ju vara så att du känner fler Jenny även om ingen är som jag!

2010-09-22 @ 22:04:10
Postat av: emma

svar:beigea/menlös fondvägg me mönster



och jag är en helt okänd brud som inte har en aning om vem du är egentligen men som TROTS det läser din blogg varje dag för att jag tycker att du e så jäkla rolig;)

2010-09-22 @ 22:28:54
URL: http://bitskemma.blogspot.com
Postat av: Katta Kvack

1) Min blogg suger inte

2) Spelar ingen roll om alla andra bloggar suger, kommenterar man inte hos andra får man mycket färre kommentarer på sin egen blogg. Det är typ lag på det.

2010-09-22 @ 22:37:00
URL: http://kattakvack.se
Postat av: Lindha

Vi har vita tapeter skit tråkigt men för dyrt att tapetsera hehe=)



läser din blogg för 2 anledningar nyfiken så klart men sen e det rolig med haha..



är dålig på att kommentera absolut

2010-09-22 @ 22:47:17
Postat av: Anonym

Svart och lite vitt.Fimpen och velpelle är värre än vanligt, står inte ut med dom länge till.

2010-09-22 @ 22:52:23
Postat av: mattias

jag har börjat och sluta blogga så sjukt många gånger, men varje gång jag slutar tar det längre tid innan jag börjar igen. orkar inte kommentarhora.



mina väggar är grå, med en vit fondvägg.

2010-09-22 @ 23:29:15
URL: http://mattiasjison.blogspot.com
Postat av: Erika

Om du undrar varför jag maler på om än det ena än det andra här och på fejan på sista tiden så är det för att jag inte får sooova ordentligt! Det suger att ha småbarn om du har glömt hur det är. Varför skaffar alla flera barn? är det klassiskt destruktivt beteende eller får man sova mer sen?



Vår vägg är psykotisk, en asstor fondvägg från 70-talet med psykadeliska blommor, de som bodde här innan satte upp den.

2010-09-22 @ 23:42:57
Postat av: kajsa

terry, tyckte du själv att den var tåpp nåtch?



kattis, men jag kommenterar ju alltid i din.



Jenny, Ha ha, är dom också beiga? Kommer fan inte ihåg, men jag vet att ni har svart hall.



Mattias, Låter snyggt.



Sonja, Fy vad avis jag blir.



Lindha, Är det Rogers Lindha?



Emma, ÅH tack!



Anonym, fimpen och velpelle? Varför känner jag igen det på nåt sätt?



Erika,Ja du får sova sen, och stora familjer är det bästa som finns. jag ska ha 10 barn till. minst!



Nu var jag duktig.

Och ni också!



2010-09-23 @ 11:14:48
Postat av: sofie

jag brukar komentera och jag läser din typ dagligen för jag har inget liv haha



Har vita väggar BOOOORING men bor i en hyresrätt så har inga planer på att lägga ner nån större energi på mina tråkiga väggar. Själv får jag ont i magen när jag loggar in och ser att jag fått komentarer för oftast får jag en massa HATkomentarer av andra folk som inte ens känne rmig men heey jag berör i alla fall ;-)

2010-09-23 @ 12:03:07
URL: http://www.mittsvenssonliv.blogspot.com
Postat av: Ullis

Jag är så dålig på att kommentera. Nu skäms jag lite.

2010-09-23 @ 13:03:01
Postat av: stina

kör lite best of då, från fl eller tidiga bloggolgainlägg? alla bloggar svackar emellanåt :)



vårat hus ser ut som ett arga snickaren projekt, så jag passar frågan!

2010-09-23 @ 16:16:14
URL: http://psychololita.blogg.se/
Postat av: Natosh

Stort fan av din blogg men känner mig lite för töntig i jämförelse för att kommentera :/



På tal om det så är väggen beige

2010-09-23 @ 22:05:39
URL: http://natoshh.blogg.se/
Postat av: Klara

Jag vet att kommenterar mindre än jag skulle kunnat göra om du hade svarat på kommentarerna oftare. Envägskommunikation är ju lika tråkigt för mig som du själv tycker när ingen komenterar. Så enkelt är det.



Mina väggar är vita. Ingen larvig bruten "varm vit ton" typ "Stockholmsvitt" eller annat trams utan iskallt kritvita. (Och nej det är inte tråkigt med vitt.)

2010-09-26 @ 19:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0