confession of a elephant princess.

För att verkligen dömma en person så måste man ju involvera sig lite först.
Jag började läsa Lady Dahmer, Confession of a neurotic attention whore småbarnsmorsa.

Jag tycker att hon är en bra bloggare eftersom hon har en design på bloggen som man lägger märket till
Hon har mycket bilder och filmer, hon skriver chockerande provocerande irriterande ...har lite mer speciella åsikter och intressen än andra hemmafruar dagishatare småbarnsmorsor.

Att breväxla med seriemördare och ha håriga ben är dock ingenting som varken imponerar eller chockerar.
Mer eller mindre alla kvinnor och tjejer jag känner rakar inte benen. Det är 2010. Då rakar man sig inte speciellt överdrivet. Det ligger liksom lite i modet. Att man är nöjd med sig själv.

Att man kan vara rätt fet och stå i trasiga långkalsoner och bara vara hemma med barn och smått besatt klä sina barn i trendiga kläder med exakt rätt färger blir i slutändan lite långtråkigt.

Njae, jag letar vidare efter en cool morsa som bloggar.
Som inte pratar bäbisspråk och hatar män. Det är faktiskt väldigt provocerande.

Kommentarer
Postat av: Terry

Ett mercyfuck i svenssonville, enligt ellen (bonanzas blogg), anna-klara (googla anna-klara karlsson så hittar du den). Sen kan man följa deras länkar till flera bra bloggar.

2010-09-30 @ 15:24:17
Postat av: Jenny

Har ingen blogg och tycker om att ha snygga kläder på mina barn! och jag förstår inte alltid ironi, men däremot funderar jag på att börja blogga om hur det suger att vara småbarnsförälder, visst de är söta. Men jag BEHÖVER fakiskt sova!!!! o det ÄR jobbigt med barn!iaf mina! Vi kan väl fortsätta ses ibland ändå kanske?

2010-10-01 @ 08:17:25
Postat av: Jenny (igen)

Känner att jag förföljer dig:-) Men kom på en sak till, att även om jag startade en blogg om hur jobbigt det är att vara småbarnsföräldrer så kommer jag nog inte upp i coolhetsnivån du vill ha på dina mammakompisar:-) men som sagt, en kaffe ibland o en shoppingtur eller lunch kanske?

2010-10-01 @ 12:09:18
Postat av: kajsa

Jenny, jag tror du har missuppfattat mitt inlägg lite.Det här handlar inte om kompisar utan om en enda blogg jag inte gillar. En tjej som har en blogg som jag dissar.



Och det är mycket möjligt att din eventuella blogg inte skulle intressera mig, men nästan alla jag känner bloggar och jag läser inte en enda av dom. Just för att dom inte tilltalar MIG.

2010-10-01 @ 13:04:29
Postat av: Jenny

Oj oj oj, nu måste jag se till att läsa ordentligt, fick för mig att det var folk/ kompisar i allmänhet:-) då kan jag pusta ut, vi kan fortfarande ses, och dessutom klär jag ju mina barn i extremt snygga kläder, inte nödvändigvis rosa och blått:-)

Ses imorn, tänker mig att vi kanske kan komma iväg kring 11. Ringer :-)

2010-10-03 @ 21:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0