här är mitt liv

Jonas är bortrest, barnen hos sin far och ostbågarna inhandlade.
Hello Lördagkväll galore.
Slog dessutom till på lite smågodis mitt min bantningsperiod.

Har idag också köpt alkoholfri öl eftersom jag tröttnat på att tortera mig själv med att bara dricka två klunkar av Jonas öl på helgerna.

Igår hade jag glömt att ta mina mediciner på morgonen så jag tog dom när jag kom hem och när Jonas snäll som han är skulle hälla upp ett glas vatten till mig så blev jag så sugen på hans öl så jag sa att äh, ge mig den där La lapi...n kuu vad den nu heter och så svalde jag ner min lilla seretoninhöjande dos med starköl och skrev så klart upp det i lilla dagboken på statusraden.

Det kanske var dumt för sen sa Jonas : "hehe, tänk om jag skulle skriva på facebook :min gravida fru svalde just ner sina antidepressiva med starköl" och jag ba: "Hehe ja, jag gjorde just det" Och han ba: "Jaha, hehe"
Sen var vi tysta och njöt av rosa Tjälknöl. (Inte kärl, eller tjärlknöl som jag trodde)

Typ det godaste jag ätit i mitt liv!
And the baby is is still kicking.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0