kortisonna

Idag har jag gått runt i ett lyckorus eftersom jag drömde att jag fött den lilla bäbisen och den var så söt och hade jättefläskigt ansikte(typ kortison) och svart rufsigt hår och inga kläder för vi var i en tobaksaffär så allt vi hade var en sjal som vi lindade in den i, men det gick ju så bra så.


Funderar väldigt mycket kring fina namn. Flicknamn då framför allt även om jag är väldigt förtjust i flickor som heter som pojkar.
Jag skullel ju t.ex kunna tänka mig att flickan ska heta Leo, men det vägrar Jonas.


På familjeliv finns bara fruktansvärda namnförslag.
Nån som känner till nåt fint namn?

Kommentarer
Postat av: Jackie_Daniels

Jag har förstått att de ryska namnen inte uppskattas av maken tyvärr. Vad sägs om Alba då? Som huvudfiguren i en av Delacortas romaner. Tydligen är det ett gammalt latinskt kvinnonamn.

2010-09-09 @ 20:24:56
Postat av: Katta Kvack

Izadora. MUAHAHAHAHAHA!

2010-09-10 @ 20:29:49
URL: http://kattakvack.se
Postat av: kajsa

Jackie D,

Alba är skitfint! Jonas sa att han tänker på Jessica Alba.



Kattis,

Ja, Izadora var inte dumt alls. Izadåra?

2010-09-11 @ 18:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0