regnis

Är det bara jag som skiter i regnskogen?
Alltså inte bokstavligt talat eftersom jag hatar att resa. Utna själva fenomenet regnskogen.

"Jorden runt resa" ger mig sån jävla ångest. Nån skrev nåt om att åka på långresa i Asien på facebook för ett tag sen och jag fick som ett hugg i magen.
Jag vill aldrig aldrig aldrig åka till Asien.

Får jag rätt medicinering nån gång i framtiden så tror jag att jag vill det och då kan jag se mig själv åka till Kina med stora barn och man på vintern.



Nu ska Jonas montera spjälsängen, sen kommer jag fota den och lägga ut här.
Som en riktig gravid bloggerska.

Kommentarer
Postat av: burriburrsonja

Jag känner likadant. Jag skulle inte ens vilja åka på en sån där semester som du och jonas var på när ni badade i pool. låter kanske som jag är ironisk men det såg jävligt onödigt ut.

2010-09-27 @ 09:35:06
URL: http://burriburr.se
Postat av: kajsa

Hear hear!

2010-09-27 @ 10:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0