OK,svin kanske är att gå till överdrift men...

Jag blir oerhört provocerad av killar som bara vill ha Rachel-i-vänner-tjejer.

Söta, ljusa, naturliga, glada och lite smådumma.
Killar som inte "gillar för mycket smink"
Killar som "inte gillar högljudda tjejer"
Killar som "tycker det är osexigt när tjejer är fulla"

Åh vad det provocerar mig.
Jag blir så arg att jag kan slå någon. Jävla svin!!



Den här tjejen luktar alltid gott, är snäll, omtänksam och inte gapig. Hon ifrågasätter inte och är bra med barn.

Fast nu ser jag att hon har nåt fult going on med pupillerna men skit i det.

Kommentarer
Postat av: Bellschen

Mörkt läppstift i höst. Och så lite högljudda skämt och bröl på det.

2011-08-20 @ 09:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0