tiden går för fort.

Vänta här nu lite grann va, är det midsommarafton om en vecka?

Herregud!!
Snart ska jag kränga på mig mina scrubs och tofflor och springa runt i St:Görans korridorer och rätt var det är så ska man (inte alla, någon ska ligga hemma i dunbolster och amma när andra förfryser tårna)stå i höstruskig otta och vänta på pendeltåget.

Jag vet att det låter som att jag är i förnekelse, men det är jag inte jag tycker verkligen att det ska bli härligt.
Jag kommer sakna att vara hemma med Märta som fan. Verkligen. Det här har varit min bästa föräldrarledighet just för att jag har tagit det så lugnt och lagt tiden på att lära känna min bäbis och därför har fått världshistoriens mest nöjda unge.
Jag har inte kanat runt i kollektivtrafiken, jag har inte suttit timme ut och timme in på fik utan mest på en filt och tittat Märtis i ögonen och pussat hennes fötter och annat ljuvligt.

Men det ska bli härligt att bli en arbetande människa igen.

Sen får vi se, men lite tur så är jag föräldrarledig igen i vår. Och då är det ju lätt att vara kaxig nu.


Kommentarer
Postat av: Katta Kvack

Gud vad modernt av Jonas att låta Märta amma.

2011-06-17 @ 11:02:26
URL: http://kattakvack.se
Postat av: Kajsa

ja med kuken. Nä jag tänkte mer på en brud som e på smällen.

2011-06-17 @ 13:28:23
Postat av: Katta Kvack

EWW!

2011-06-17 @ 14:10:33
URL: http://kattakvack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0