90,8.....

Invägning idag.

90,8 kg.

Jag har alltså gått upp i vikt efter förlossningen. UPP!

Jag kommer försöka skriva vad jag äter varje dag, för det känns som att det finns intresse av det.


Jag får äta 45 point per dag och har 49 bonuspoints per vecka. bonuspointsen kommer jag försöka undvika, förutom på lördag då vi ska bada bubbelpool, äta lamm och dricka öl och vin.
Nu funderar jag på om jag även ska skippa mina extra points eftersom jag helammar eller om det kan vara farligt för Märtisen?
Måste ta reda på det.

Kommentarer
Postat av: Katta Kvack

Farligt för Märta lär det inte vara, däremot om du skippar extra-pointsen (som du får för amningen, eller hur?) så kan det ju bli motsatt effekt, att du stannar kvar i vikt för att du får i dig för lite och kroppar tycker att du svälter dig. Typ.

2011-03-10 @ 18:48:20
URL: http://kattakvack.se
Postat av: Aila

Jadu, jag vägde 92 kg efter förlossningen och 90 när jag började med LCHF (flera månader efter). Vissa bara rasar i vikt efter förlossningen, men det gjorde fan inte jag:(! Jag fick kämpa mig i form!

2011-03-10 @ 18:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0