internationella kvinnodagen börjar med ett bra beslut!

Viktväktarna har visst invägning på torsdagar i Huddinge.
Så torsdag it is.


Sen är jag sjukt glad att Sats ska öppna mitt i Huddinge centrum, med barnpassning från 3 månader. Nu kommer ju Märta vara äldre än så när dom väl öppnar men det är skitbra att man inte måste ta sig ända bort till yttersta indistriområdet för att ta ett spinningpass.

Ni som känner mig vet ju hur mycket jag hatar yttersta delarna av huddinge industriområde.




Kan ni förstår att jag tyckte att jag var lite...småfet när den här bilden togs?
Sjukt!


Kommentarer
Postat av: Aila

Vad kul att du ska börja med VV. Man känner sig smådeprimerad efter grav och alla dessa kg man bär på.

2011-03-08 @ 14:27:58
Postat av: Ia

boobies

2011-03-08 @ 18:30:00
URL: http://themeangreenmachine.blogg.se/
Postat av: Jossan

Sitter i samma sits. Tyckte att jag behövde gå ner fem kilo när jag vägde 10 mindre än nu. Det kan gå så jävla fort åt fel håll! Inser att jag kommer att vara väldigt nöjd den dagen jag står på 10 mindre igen och ska aldrig mer gnälla om för många kilon då. Har just börjat göra något åt saken, men av någon anledning är det grymt mycket svårare än att äta upp sig.

2011-03-12 @ 09:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0