Å palle ba: Jag och jag? V a dumt!

Okej, igår hade jag Me and I kväll hemma hos mig,
OKI d va Jag, Jenny(Noah och Tyras mamma), Madde(Sara och Sagas mamma),Johanna(Holger Vera och Sigges mamma), Jessica(Tyra, Elise och Emils mamma),Laura(Vincents mamma),Emma(Siri, Hugo och Tures mamma) och Marie(Kajsas mamma, asså inte min mamma) och jag ba eh vilka är alla dom här mammorna LOL.????+

Jag köpte piratbyxor och yogabyxor i bomull(yeeeey) och en fin mammatröja me typ sånna fina dalarnakänslagrej på typ sära kurtvirts eller nåt.
Iaf.

Sen kom Jonas hem och såg alla kläder å ba åh sööööt sparkis till Märta(fult namn) iaf så köpte han söt sparkis typ elle typ pyjamas till henne. Skit söt.

Kommentarer
Postat av: Katta Kvack

Åh Kattis ba: VA?

2011-05-05 @ 15:35:22
URL: http://kattakvack.se
Postat av: Paloma

Jag fattar inte vadå fult namn?

2011-05-07 @ 12:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0