hälsans Ö.

I måndags var jag på Lidingö och visade upp Märta.
Dels på salong Laura där min svärmor var och fick fotvård och ögonbrynsplock och ögonbrynsfärgning och jag fick bita mig själv i tungan när hon betalade och jag insåg att jag kunde göra det gratis. Iallafall sen stannade vi vid varje liten tant med hund som Märtas farmor kände.

Oh här kommer Elisabeth och Kickolina, oh här kommer Ingrid och P2, Oh här kommer Kerstin och Muffin osv sov och vi stannde och hälsade och alla tittade på Märta och sen åt vi lunch och tittade på foton från Jonas och Lenas dop i Smedjebacken och sen åkte vi pensionärsbussen till centrum och fikade på princess (2 släka koppar kaffe och två små hallonmoussegrejer 120 kr!!!)

Sen hem till Gittan och hennes nya lilla våning för sherry och titta på bilder på henens alla barn. (Mest på han som var överläkare på Karolinska)

Efter 6 timmar med min underbara lilla svärmor så var både jag och Märta rätt slut.

Kommentarer
Postat av: Bellschen

Gilla. Du blev verkligen hårt vallad PÅ Lidingö!

2011-05-13 @ 20:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0