Jonas Vistrand.

Igår innan vi gick och la oss delade vi på en liten flaska champagne.
Jag kunde aldrig ana vilka konsekvenser det skulle få.

Det började med att Jonas började mala och mala om pärlplattor. Vilka häftiga pärlplattor man kan göra. Vilket motiv man kunde ha, vilket motiv han ville ha (Lara Croft) vilket motiv tjejerna skulle vilja ha, vilket motiv jag ville ha (inget så klart)

Jag började prata om någonting helt annat men såg att han flög i väg i tanken och såg typ blind ut och sen brast ha n ut i "tänk dig en stor pärlplatta..."

Visst skrattade jag i början, men sen blev jag förbannad och sa åt pärlplatteidioten att sova.
Han låg och blundade och höll säkert på att somna när jag fick en idiotisk idé och frågade honom vilket efternnamn han skulle välja om han inte fick heta Wik.
(Jag tog ju typ för givet attt han skulle säga Grav så att han skulle heta som sin fru och sina barn)

-Vimmelkant, säger sajkot
-VIMMELKANT??? säger jag.
-Men allvarligt, vilket skulle du välja?
-Helt allvarligt?
-JA!
-Djungelsson

( det är nu jag börjar fatta att han typ är full)
DJUNGELSSON? Är du helt jävla störd eller?
Säg nu vilket namn du skulle välja!
-OK, men helt allvarligt..Vistrand kanske?

VISTRAND???

Nivån i sovrummet framåt midnatt var låg. Riktigt låg.
Jag har aldrig sett en människa skratta så mycket åt sig själv.



Kommentarer
Postat av: Bellschen

2011-05-05 @ 18:11:23
Postat av: Anonym

Just, det inga ord finns för detta. Vistrand. Nej.

2011-05-05 @ 18:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0